مکان های دیدنی سمنان را بشناسید ?
نوشته شده توسط : آس چارتر

 مکان های دیدنی سمنان را بشناسید

اگر قصد دارید ایرانگردی کنید و دنبال یک شهر متفاوت هستید پیشنهاد ما سمنان شهر کویری که جاذبه های گردشگری و تاریخی  زیادی دارد می باشد، در این مطلب از اس چارتر قصد داریم مکان های گردشگری سمنان را به شما معرفی کنیم همچنین می توانید بلیط چارتری رشت تهران خود را از سایت اس چارتر دریافت نمایید.

درباره سمنان

شهمیرزاد

در 24 کیلومتری شهر سمنان به منطقه ی خوش اب و هوایی خواهید رسید که نام ان شهمیرزاد است، این منطقه از لحاظ خوش اب و هوایی شبیه به دربند تهران است.

چشمه علی دامغان

در قسمت شمالی دامغان چشمه علی قرار دارد که بسیار مناسب برای تفریح و گردش خصوصا در فصل تابستان است، فصل تابستان به دلیل  گرمای زیادی که  دارد پاتوق گردشگران و مسافرانی است که از شهر های مختلف به اینجا سفر می کنند. چشمه علی دامغان شامل 50 چشمه است که اب شهر دامغان هم از اینجا تامین می شود و سالانه نزدیک به 30 میلیون متر مکعب اب به سمت دشت دامغان سرازیر می شود. شما می توانید بلیط هواپیما چارتر بندرعباس تهران را از سایت اس چارتر خریداری نمایید.

 

برج چهل دختران

از جاذبه های دیگر سمنان که بسیار قدیمی است برج چهل دختران است، اگر از سمت جاده دامغان به سمت سمنان حرکت می کنید این بنا را که مربوط به دوران سلجوقی است می توانید ببینید. طبق گفته هایی که از اهالی شده است برج چهل دختران از جنس خشت و گل به دست چهل دختر که از تعلقات دنیوی دست کشیده اند احداث شده است.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: